Tim tunnel og hans rare tanker

tirsdag, mai 16, 2006

Jomfruskribleriet


Jepp, da er jeg også i gang med å blogge!!! Hva jeg skal skrive om har jeg ikke funnet ut helt enda! Men det kan bli mye om sport (Fotball!!!), det kan bli mye tull og kanskje litt om damer....Time will tell.

I dag har jeg bare tenkt til å si noe sånt som at svømming suger.......Var på Lambertseter i morges med min gode venn Arild, Selvom jeg ikke anser han som en venn i bassenget. For det er rimelig deprimerende å svømme ved siden av han. Der han bruker 2 tak - bruker jeg 10!!!
Han leker i vannet - jeg kaver. Han er som en torpedo - jeg er mere en synkemine uten styring....

Svømming er teknikk, og jeg er dårlig på teknikk! Noen ganger føler jeg meg som Dudley Moore i Arthur......Særlig den scenen hvor han kommer til Linda mere enn påseila - og river ned brevholder'n eller hva det er, for så å sette seg ned på gulvet for å sette den sammen igjen! Selvfølgelig klarer han ikke det, han har jo 12 i promille..........Sånn er jeg også, bare at jeg er edru....

Nei, jeg bør holde meg til løping, trenger ikke mye teknikk, koordinasjon og andre fremmedord for å kunne det! Det holder med at en klarer å løfte beina minst 1 cm over landjorda - og det klarer jeg faktisk!!!

1 Kommentarer:

  • Jomfru eller ikke. Denne sia ser rimelig tagbar ut. kommer til å bli en sjefsside. Kjempe. Dette blir min nyhetsside for Liverpoolstoff. Ikke svikt meg

    Etter Blogger Oslofjord Triatlon, Klokken 10:44 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden