Tim tunnel og hans rare tanker

fredag, mai 19, 2006

Klokka er 23.56, fredag 19 mai.....Sitter med pc'en på fanget og beina på bordet! Dette er etterhvert blitt min faste posisjon i heimen på kveldstid.....
Og siden det er lørdag - og fridag i morgen har jeg ennå ikke tatt på pysjen og funnet sengen ( og bamsen......)

Som den lille tv-slaven jeg egentlig er sitter jeg nå og venter på MAD tv på NRK 2!
Dette er min faste fredagskvelds avslutning - og jeg ler meg like jævelig skakk hver fredag.....Akkurat passe lavpanne humor som sånne som meg forstår!

En av mine andre hobbyer er trening......I dag har jeg sittet på rulle i verdens kaldeste kjeller med masse klær på og topplue....I den kjellern er du nødt til å sykle for livet, hvis ikke fryser en i hjel! I dag hadde jeg en av mine beste økter på lenge : kjørte intervaller, og på den siste 15 minutter'n løsnet det fullstendig, og jeg hadde en utavmegsjælopplevelse.......Det var som om ingenting i verden kunne stoppe meg. jeg tråkket bare fortere og fortere, men ble ikke sliten. Min konklusjon er kort og grei : sex er oppskrytt........Og jeg blir heller ikke trøtt etterpå, jeg blir bare mere gira.......Løsningen er kanskje rullesykling først og....???

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden