Tim tunnel og hans rare tanker

tirsdag, mai 23, 2006

Ord for dagen...

Sist lørdag ramla jeg innom en platesjappe.....Ikke helt uvanlig det da, for jeg kjøper antageligvis alt for mange cd'er!!! men jeg har samlemani og digger egentlig musikk ganske mye.

Denne lørdagen kjøpte jeg live cd'er med DIO og Motley Crüe.....Skikkelig barneheavy egentlig, men Dio har jeg alltid hatt sans for. Don't talk to strangers og Holy Diver har surra i huet mitt under mang en løpetur......Motley Crüe har jeg egentlig aldri hørt på, men har begynt på selvbiografen deres (The Dirt) og tenkte at dermed får jeg kjøpe en plate også......Boka er forøvrig helt rå!!!!

Når jeg leser den så skjønner jeg hvorfor jeg alltid drømte om å bli rockestjerne!!! For snakk om å ta den helt ut a!!! Tommy Lee har jo for sikkerhets skyld også gjort det på video.....

Tror kanskje det er bra jeg aldri lærte å synge eller spille gitar, for jeg hadde nok vært ganske så enkel å lure til det meste innen rock'n roll!!! Jeg hadde levd hardt og tatt kvelden tidlig tror jeg.....

Istedenfor så har jeg endt opp som it-mann med en hobby som dessverre gjør meg veldig seriøs!! For når du trener hver dag blir det ikke mye tid til rock'n roll....
Egentlig så savner jeg nok litt det å gi f..., ta livet som det kommer og ikke tenke på at jeg skal trene i morra!
Jeg husker godt de gode gamle dagene med egen 2 roms leilighet, som jeg omtrent ikke hadde råd til å sitte med!!! Men uansett når helga kom så hadde jeg alltid mirakuløst nok penger til å feste.....Man gjorde mange økonomiske krumspring da gitt + at man måtte prioritere hva penga skulle brukes til!! dermed ble det tørre brødskiver på ukedagene og øl i helgene....

Og lørdagskvelden ble brukt til internt mesterskap i luftgitar med ordentlige gode gamle plater!!! En plate som ble spilt mye da var "Bark at the moon" med Ozzy!! Den plata var tilslutt så nedsølt av øl at det skrangla skikkelig når den ble spilt....
Det var kun ett volum : HØYT.....Så høyt at sprenging av høyttalere var standard. At de ble sprengt skjønte jeg aldri før dagen etter.......

Nok mimring - back to reality, klokka er mye og man skal på jobb i morra, og det skal trenes....Jaja, livet er kjipt........

Forresten, så ramla jeg innom en platesjappe i dag også! Kjøpte "The Raconteurs" - cd'en heter "Broken Boy Solider" Fornøyd med den også jeg!

1 Kommentarer:

  • Har bestilt Wolfmother jeg. Det tror jeg er musikk for oss to Tim. Musikk for hybel m kjøleskap og øl.

    Etter Blogger Oslofjord Triatlon, Klokken 6:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden