Tim tunnel og hans rare tanker

tirsdag, juni 06, 2006

Pappa, du jogger fortere enn den gutten.....

Det var engang en søndag i 2006, det var forresten 1.pinsedag........Solen skinte, vinden blåste og jeg tenkte jeg skulle prøve løpeskoene mine!
Jeg hadde ikke løpt på en stund pga diverse små skavanker, men nå måtte jeg bare prøve meg.
Allerede fra 1.meter kjente jeg smerten i leggen........

Allikevel fortsatte jeg på min vei inn mot Mariholtet. Det så sikkert ikke helt bra ut, der jeg haltet meg avgårde. Etter 20 min med løping fant jeg ut at det var på tide å snu. Som sagt, så gjort - etter å ha løpt ytterligere noen minutter passerer jeg en far med guttungen på armen.....Og da kommer de famøse ordene fra headingen : pappa, du jogger fortere enn den gutten.......

Tenkte jeg skulle snu meg, smile og si noe lurt - jeg droppet det......
Derifra og hjem tenkte jeg veldig på de ordene - og hva jeg evnt.kunne ha svart!
Det eneste positive var at han kalte meg en gutt da.......Det hjalp jo litt!!! Og faren kunne jo for alt det jeg veit, være en bra løper som faktisk kunne ha slått meg!

Jeg løp samme vei i går, med betydelig høyere fart......

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden