Tim tunnel og hans rare tanker

tirsdag, juni 27, 2006

Ikke lenge igjen nå.....

Tirsdag kveld, foppall på tv'en......Frankrike - Spania. Egentlig er jeg foppallpunsj, men tankene mine er liksom helt andre steder........Vanligvis tenker jeg mye på damer og andre dønn useriøse ting......Sånn er det ikke nå gitt.

Nå er jeg 100 % seriøs og tenker kun på det som skal skje om snaue 5 dager i Zürich. Jeg har kjørt løpet x antall ganger oppe i hodet mitt allerede og har kommet fram til at jeg bare får kjøre på , også får tiden vise hvor bra det går!!! Positive tankebaner - det er tingen! Og da tenker jeg på søndag kveld hvor jeg skal sitte i solnedgangen med en øl og en seierssigar og en svær medalje rundt halsen! Medaljen er sikkert så svær at jeg kan gå inn i hvilket som helst halvlugubert rappeband .

Jeg har igjen 1 morsom oppgave før jeg reiser. Pakke sykkel ned i koffert.......I hate it, for når du har minst 10 tommeltotter så blir det bare surr og atter surr når jeg setter i gang......Godt flyet går seint på ettermiddagen og jeg har fri fra jobb! Ikke veit jeg hva jeg skal ha med meg av klær heller så torsdag blir nok en strevsom dag for supertriathlet Tim....

Uansett så har jeg fiksa musikk til ledige stunder hvor jeg skal gå inn i meg sjæl, finne roen, slappe av, koble ut å fokusere på søndagen : Seigmen(live), Wolfmother, Dio (live), Raconteurs, DumDumBoys og Infadels er noe av det jeg har lagt inn på musikkmaskinen min. Seigmen blir nok spilt mest tror jeg pr.i dag......Hjernen er alene - egentlig Delillos sang - er bare helt rå i Seigmen sin versjon!
Den starter rolig.....rolig....rolig...rolig...rolig, før det plutselig sier pang. Akkurat for øyeblikket er det kongesang nr.1. Kongesang nr.2 er Wolfmother med Joker & The Thief.

De 2 sangene er nydelige i bilkø morra og ettermiddag! Helt sikkert en eller annen bilist som lurer på hva jeg driver med når jeg hører på disse og tar helt av i forsetet. I don't care - jeg kjenner ikke i de bilene rundt meg uansett!

Tror kanskje jeg skal svømme i morgen også - bare sånn for å ha gjort det! Kose meg i klorvann, prøve å innbille meg at jeg er en hai som bare fosser avgårde på jakt etter blod og kjøtt......Akkurat som jeg skal gjøre søndag!!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden