Tim tunnel og hans rare tanker

onsdag, juni 28, 2006

Trener'n min......

Enhver 40 åring + med respekt for seg selv, har egen trener! Ergo så har også jeg det. Min trener er av den gamle østtyske typen : Disiplin, disiplin og atter disiplin.......Det eneste han ikke praktiserer som de gutta er doping.......

Litt synd egentlig for jeg hadde kanskje trengt doping...........Eller svømmehud mellom tærne.
Men altså, tilbake til trener'n! Han er en blid kar fra Sørlandet med en ganske sær interesse - eller jobb : pulsklokker.........Og selvfølgelig har han prakka en sånn på meg også. Og like selvfølgelig er jeg helt avhengig av den, nesten like avhengig som jeg er av trener'n.

Min trener HAR svømmehud og svømmer sånn ca.dobblet så fort som meg. Min trener kan også sykle fort og selvfølgelig kan han løpe også. Min trener er egentlig supermann utkledd som sørlending bortsett fra at han ikke kan fly. Han kan heller ikke sparke fotball har han sagt!

Men en dag skal jeg lure han ut på fotballbanen, fytti rakkern og han skal få kjørt seg da. Det er da eleven (meg) skal få ta igjen for alle disse håpløse treningsprogrammene han har gitt meg. Det er da jeg skal agere såret okse med særdeles høyt spenningsnivå. Det er da han skal få svi for at INGEN av mine treningsøkter har inneholdt f.eks øldrikking, damesjekking og andre morsomme events. Det er da jeg skal tatovere han for alltid : med mine jern skruknotter som skal begraves i hans skinnlegg.....

Forøvrig heter trener'n Arild - og i morgen skal vi til Sveits for å kjøre Ironman......Jeg har med mine Adidas foppallstøvler med jernskruknotter. De skal han få kjenne hvis jeg ikke vinner hele greia............

1 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden