Tim tunnel og hans rare tanker

fredag, oktober 20, 2006

Dette har hendt!



Det veldig avslørende bildet over, viser siste gang undertegnede var ute og løp.....Pent er det ikke, smiler gjør jeg helt klart ikke og jeg tenker ikke akkurat på morsomme ting der jeg vralter meg avgårde mot den hel..... målstreken.

Etter det har jeg altså ikke løpt - har jeg savnet det?? Nei, nix, nada, aldri og helt klart ikke!
Har jeg så bedrevet tiden med noe smart istedenfor? Knappast!! Stort sett så har jeg brukt uka til å leke med Ipod'en min, laste ned 8 kroners sanger fra Itunes + at jeg om onsdagen forvillet meg inn i svømmehallen!!! Svømming ække gøy, svømming er et nødvendig onde og absolutt det minst morsomme jeg vet om!
Lang pause..........Robyn synger på svensk tv, og jeg ble litt satt ut.......Straks tilbake!!!


Jo, og i dag har jeg trent styrke!!! På ett sted som heter Condis!!! perfekt navn på et sted man skal trene! Sånne treningssentre er egentlig ikke min stil, men noen ganger må man bare krype til korset å snike seg inn!!! På sånne sentre er det alltid mange maskiner man kan trene på! Armer, bein, rygg, mage - maskiner finnes i massevis. Disse maskinene er ikke alltid like enkle å finne ut av! jeg innrømmer lett at jeg har tildels store problemer med hvordan noen av apparatene funker, og jeg innrømmer at jeg ikke alltid har faktisk skjønt hvordan noen av de brukes.....

Derfor har jeg nå lært meg til å se hvordan de som kjenner disse maskinene faktisk bruker dem!! Så da var jeg ett steg videre. Jeg innrømmer også at jeg ikke akkurat hiver på med motstand og drar til så både triceps, biceps og andre cepser strutter ut i øst og vest. Nix - jeg starter i pingle enden, og syns faktisk det er tungt nok. Når jeg ser enkelte av de som vagger avgårde rundt meg så lurer jeg litt på hva de tenker når de ser min kropp........"Se den pingla", tenker de helt sikkert og ler for seg selv, mens jeg står ved en triceps curl maskin, leser bruksanvisningen og prøver å finne ut hvordan den virker!

Jeg sliter litt der gitt. Samtidig er det litt kult å trene styrke da, jeg føler meg liksom litt større, litt tøffere og litt mere macho etter en sånn økt. Og bruker mye tid etterpå til å kjenne på muskulaturen min som er hard, fast og stram......Helt til jeg slipper ut magen og lar holdning gå tilbake til normalt nivå.

Jaja, vi kan ikke alle se ut som store biffer som vralter rundt og poserer konstant.
Men jeg skal innrømme at det hadde vært litt kult og sett Schvær ut. Tim "the hulk" Bennett strikes again. Så derfor skal jeg trene styrke i morgen også - og kommer enda et lite steg nærmere hulk drømmen, men først må jeg finne ut hvordan alle apparatene virker.....

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden