Tim tunnel og hans rare tanker

tirsdag, oktober 17, 2006

Ipod...

I have been ipoded........
Kjøpte meg en blå liten Nano i Amsterdam!!! Artig sak. Har akkurat nå lasta inn "Rage Against The machine" og koser meg glugg i hjæl!!!
Den derre regla med at en dag uten trening er en dag uten mening - er bare noe tull!! Jeg tror faktisk en dag eller 100 uten trening er bra jeg. Mye artigere å sitte med Ipod'en, surfe på nettet, klø seg i nesa å se foppall på tv'en. Det eneste jeg mangler er en øl eller 10, men det får vente til lille lørdag som er i morgen......

Eller var det i morgen jeg skulle svømme for første gang på lenge??? Ja, kanskje hvis jeg finner svømmebrillene.........Jeg vet hvor de er, men sier det ikke til noen!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden