Tim tunnel og hans rare tanker

torsdag, oktober 05, 2006

Tilbake på banen.......

På tide å blogge litt igjen.....Det er så lenge siden jeg har skrevet at jeg rett og slett hadde glemt både brukerid og passord..........
Jeg sier bare alder jeg!! Hjernecellene blir bare færre og færre - og de få som er igjen har mere enn nok med å huske navnet mitt!

Ute regner det, så dette skrives inne!!! Sommern er helt klart over og det er bare å grue seg til vinter, snø og hasardiøse skiturer. Alle ivrige turgåere er herved advart, for skiløping har jeg heller ikke peiling på!
Men før den tid har jeg tenkt til å gjøre ett "schvært" stunt innendørs : 24timers løping på Bislett 9 desember. Min meget gode trener vil ikke engang si navnet på konkurransen - så fornøyd er han med at jeg vil starte på det!

Han har vel et poeng - for 24 timer med løping på en innendørs bane er kanskje ikke akkurat det jeg skal drive med på denne tiden av året! Men den eneste måten å finne ut av seg sjæl på er enten å gå til psykolog - eller å prøve dette!

For en som normalt har store problemer med å konsentrere seg over lengre tid, kan dette bli ganske interessant. Og jeg gleder meg veldig til å finne ut hvordan jeg vil reagere rent mentalt på bl.a dette underveis!

Heldigvis så er det over 2 mnd til dette - så jeg har nok av tid til å gruble over diverse scenarior som kan oppstå. Før den tid blir det Amsterdam maraton 15.oktober.
Sist gang jeg løp Amsterdam maraton havnet jeg i sykehusteltet etter målgang med en kropp som ikke var helt 100 % akkurat...........Den gangen var jeg skadet og burde aldri ha startet, men jeg drar da ikke til Amsterdam bare for å henge i Red Light District.........Måtte jo se noe annet også!

Denne gangen er jeg også litt skadeskutt, så i morges måtte jeg ringe min gode venn fysioterapeuten å be om audiens! Hva som er galt er ikke godt å si, men jeg kan nok ha overbelastet mine stakkars bein i det siste - og dermed ha pådratt meg strekk / muskelsvikt/ betennelse eller noe annet grums......Også får vi bare håpe at noen behandlinger kan løse knutene.

Og går det skeis i Amsterdam har jeg jo alltid 24 timer's å se fram til..........

1 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden