Tim tunnel og hans rare tanker

tirsdag, november 14, 2006

Det dunker i hodet mitt......

Det er tirsdag, ute er det hvitt.....Inne sitter jeg med hyttesveis og en liten tulling med hammer som sitter inne i hodet mitt og hamrer......




Legg merke til det glassklare, våkne blikket jeg har! Og ja - jeg føler meg like dårlig som jeg ser ut. Så i dag har jeg kastet inn håndkledet og ringt fastlegen min. Sist gang jeg var hos han er i hvertfall 10 år siden. Men det kan jo bli gøy å treffe gamle kjente igjen. Egentlig har jeg en hemmelig plan om å trene i kveld, men jeg tror neppe doktor dyregod liker den løsningen gitt. Det ender vel med at jeg slukøret må dra hjem med sykemelding i baklomma og klar beskjed om å holde senga ut uka.......Det er krise det....Hvordan i allverden skal lett maniske meg klare det?

Jeg kan se på tv da


Tv er gøy - særlig på dagtid! Makan til mye hjernedød selvpining på boks skal du lete lenge etter....I går så jeg både Oprah, Dr. Phil og mye annet smått og godt. I dag holder jeg meg foreløpig konsekvent til MTV - det er tross alt noe bedre enn å se den tåredryppende historien om en 16 år gammel jente som bruker all sin tid i solarium!!!
Selvfølgelig er ikke det bra - det skjønner jeg også, selv med feber, svettetokter, hosterier og den hamrende lille tullingen inne i hodet! Men er sånt no bra tv???

Bra tv er sport, damer og musikk. Rekkefølgen er likegyldig, det beste er om alle ingredienser er med hele tiden.....Så sånn sett er MTV greit - de musikkvideoene som vises har alt dette.....Og er jeg heldig så får jeg også se noe av den musikken jeg digger......I dag var jeg heldig : "welcome to the black parade" med My Chemical Romance er allerede vist!

Etter sigende så har vokalisten i det bandet farget håret sitt blondt for å virke mere dramatisk.......Hmm...Kanskje jeg også skal gjøre det. Den må jeg tenke litt på!
Man får egentlig god tid til å tenke når man sitter hjemme sånn og ikke behøver å gjøre noen ting! Men tenker jeg mye da : næææh! jeg vil egentlig bare ut å røre meg jeg. Selvom jeg egentlig er ganske god på å tenke når jeg ikke må! Men kvantefysikk og sånn får andre ta seg av og jeg venter med å lese Einsteins Relativitetsteori til den kommer som tegneserie - da forstår kanskje jeg den også!

Men selvbiografien til Motley Crüe skjønner jeg.......She was so ugly that even Tommy L wouldn't fuck her......En av mange gode sitater fra den boka.

Sånn da har jeg brukt litt tid i dag også, nå er det bare å gre hyttesveisen, pusse tanna og dra til doktern.....Er jeg heldig så forsvinner hodepinen på vei dit slik at jeg bare kan snu, reise hjem - ta på meg løpeskoene å forsvinne inn i skauen!
Er jeg uheldig får jeg beskjed om å gå hjem å legge meg.......Men det har jeg ikke tid til , klokka mi viser at det er 229 dager til take off.....

1 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden