Tim tunnel og hans rare tanker

fredag, november 10, 2006

Sjuk......

Kongen over alle store gutter : meg - har blitt sjuk......Snørra renner, huet skjelver og beina er visne!
Egentlig burde jeg nok ha ligget hjemme på sofaen med bamsen under armen og sett på alle dvd filmene jeg ennå ikke har sett og blitt frisk! Men når iq er mangelvare og eq er noe jeg ikke vet hva er, så sitter jeg heller på jobb og KOKER.

Og i ettermiddag skal jeg liksom trene! Skal prøve å løpe.......Har ikke løpt siden Amsterdam pga av skader. Men i følge trener'n skal jeg i dag prøve å løpe 30 min på tredemølle. Kan ikke si jeg gleder meg til det gitt. Tenk om jeg ikke klarer å løpe i det hele tatt, tenk om jeg blir så sliten at jeg bare ramler på mølla og forsvinner i full fart bakover. For så å treffe en av de derre store muskelvrakene i lav høyde slik at de mister sin stolte kroppsholdning og også ramler.......Da er jeg fucked......For disse muskelvrakene jobber best i flokk - og er helt avhengige av å jobbe i flokk. Ergo så får jeg garantert en 5-6 sånne etter meg inne på treningssenteret.....Normalt sett så skal jeg jo klare å løpe fra de, men nå er jo jeg også blitt vrak og går nok en grusom behandling i møte...

Det hele ender nok med at jeg blir plassert inne i et sånt monsterapparat, hengende opp ned mens de "luringene" bruker meg som dødvekt, når de etter x antall bokser med proteiner og andre rare bokser uten merking, kun stemplet med FARLIG på russisk skal sette ny idiot rekord i benkpress.

Og er jeg ikke susete i huet fra før av - så blir jeg ihvertfall det da.....

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden